چلسی 5 - 4 منچستر یونایتد
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

چلسی موفق شد منچستر یونایتد را از پیش رو بردارد و به دور بعدی مسابقات اتحادیه فوتبال انگلستان برسد.
 


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، درست چند روز بعد از شکست چلسی برابر منچستر یونایتد که با حرف و حدیث های زیادی همراه بود ، آبی پوشان لندنی موفق شدند منچستری ها را شکست دهند تا دست آنها از یک جام کوتاه شود و از دور مسابقات اتحادیه در استمفوردبریج حذف شوند.


نیمه اول :

نیمه اول بازی دو تیم پر از اشتباهات فردی بود که در این اشتباه رومئو و پتر چک که منجر به گل اول یونایتد شد ، شاید مشهود ترین و تاثیرگذار ترین اشتباه در این نیمه بود. در ابتدای بازی دفاع منچستر آشفتگی محسوسی داشت که چند بار موقعیت خوبی نسیب مهاجمان چلسی شد که به سادگی از دست رفت. تا این که آبی ها توانستند توسط لوئیز در دقیقه 31 با خطایی که روی موسز بدست آمد، دروازه یونایتد را از روی نقطه پنالتی باز کند.
این گل لوئیز طولی نیانجامید که با یک نفوذ احساسی و اشتباه توسط خود لوئیز، توپ در میانه زمین از دست رفت و یونایتدی ها از فضای خالی پشت سر لوئیز به خوبی استفاده کردند و گل دوم را به ثمر رساندند.
 


نیمه دوم:

نیمه دوم نیمه متفاوتی بود و چلسی در بیشتر دقایق کنترل بازی را در دست داشت و توانست بازی را بار دیگر به تساوی بکشاند که خیلی این مدت به طول نیانجامید که بازهم با غفلت مدافعان چلسی، شیاطین سرخ به سادگی گل سوم را نیز به ثمر رساندند. تا چلسی بازهم از حریفش عقب باشد. چلسی حملات متعددی روی دروازه منچستر تدارک دید که تمامی آنها بی نتیجه ماند. تا اینکه در دقیقه  94 بازی، مدافع منچستر یونایتد با خطا جلوی ضربه زدن رامیرس را گرفت و داور برای دومین بار نقطه پنالتی را نشان داد تا ادن هازارد با خونسردی تمام در آخرین دقیقه بازی دروازه منچستر را باز کند و بازی به وقت های اضافه برسد.


وقت های اضافه:

تیم چلسی که وقت های اضافه را با روحیه بهتری شروع کرده بود، توانست در وقت اضافه اول از اشتباه مدافعان منچستر استفاده کرده و توسط دنیل استوریج به گل چهارم خود دست یابند. بعد از به ثمر رسیدن این گل منچستری ها کمی کنترل اعصاب خود را از دست دادند که منجر به درگیری نانی و اسکار شد.
نیمه دوم بیشتر در میانه زمین سپری شد و منچستری ها بدنبال گذری برای رسیدن به دروازه چلسی بودند و چندین بار حملاتی انجام دادند که با ضد حمله های چلسی پاسخ داده شد و یکی از این ضد حمله ها با حرکت تکنیکی زیبای ادن هازارد و رامیرس منجر به گل پنجم چلسی شد تا آب سردی باشد بر تن شیاطین سرخ.
اما در دقایق پایانی بود که منچستر یونایتد با خطای آزپلیکوئتا روی هرناندز صاحب یک ضربه پنالتی شد که منجر به گل چهارم یونایتدی ها شد و روحیه را به اردوی آنها برگردانند ، اما در نهایت نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند و بازی را با نتیجه 5 بر 4 واگذار کردند تا از مسابقات جام اتحادیه کنار روند.


ترکیب چلسی : چک ، لوئیز ، کیهیل ، آزپیلیکوئتا ، برتراند ، رومئو (71- اسکار ) ، ماتا ، میکل (46-رامیرس) ، موسز ، استوریج ، پیازون (55- هازارد)
بازیکنان به کار گرفته نشده : هیلاریو ، فرییرا ، مارین ، ساویله
کارت زرد : رومئو ، میکل ، لوئیز، اسکار، رامیرس
گل : لوئیز(31-پنالتی)، کیهیل(52)، هازارد(90-پنالتی)، استوریج (97) ، رامیرس (116)

ترکیب منچستر یونایتد: لیندگارد، رافائل ، باتنر(46- پاول ) ، ووتون، کین ، اندرسون (81- تونیکلیفه ) ، گیگز ، نانی ، فلچر ، هرناندز ، ولبک (99- ماچدا)
بازیکنان به کار گرفته نشده : جانستون ، ورمیجل ، لینگرد، بردی
کارت زرد: ووتون ، نانی ، کین
گل : گیگز (22 و 120 - پنالتی)، هرناندز (43)، نانی (59)

داور : مسون
تماشاگران : 41126 نفر
 


آمار بازی

شوت : چلسی 28 – 14 منچستر یونایتد
شوت در چارچوب : چلسی 14 – 9 منچستر یونایتد
کرنر: چلسی 6 – 4 منچستر یونایتد
خطا: چلسی 17 – 21 منچستر یونایتد
درصد مالکیت توپ: چلسی 53– 47 منچستر یونایتد



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 108417
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12